חג חמישי שמח מתחפש לכבוד פורים

חג חמישי שמח! והשבוע חג חמישי שמח מתחפש לכבוד פורים

והיום בתכנית – השתלטות על נשק סורי, הנשק הספרדי של מכבי חיפה, הנשק הקבוע והמעצבן של כל עובד מאוגד במדינת ישראל, המכס שולף נשק חדש נגד הברחות סמארטפונים, והנשק של ההורים – שקרים!

===============
אקטואליה:

* המטוס המלזי שנעלם/התפוצץ/לא סגורים על תיארויית הקנוניה העדכנית – אם זה מריח כמו טריילר ל"אבודים", ונשמע כמו טריילר ל"אבודים" ונראה כמו טריילר ל"אבודים" – זה כנראה פאדיחה של סינים שלא מוצאים מטוס.

* חוקי המשילות והתנגדות האופוזיציה – אם פעם רק חשבתי שהכנסת זה מקום של אנשים גדולים עם התנהגות של ילדים קטנים, עכשיו אנחנו בטוח! מה שברור לי מכל הבדיחה הזאת, שאת המפלגות הנמצאות באופוזיציה חג חמישי לא יבחר לעולם. באתם להשפיע, לא "לעשות חרם". תיכף תצעקו "לקחו לי! שתו לי! אכלו לי!".

* נוחי דנקנר – הרגע הזה שאתה כל כך עשיר שאתה מלווה לאדם 8 מיליון שקל, ושוכח מתי נתת לו או מתי הוא אמור להחזיר את הכסף.

* בית שמש מתחרדת – כפי שנאמר בפייסבוק השבוע – בבית שמש יש כיום הרבה תושבים חרדים וגם הרבה תושבים חרדים.

* ההפגזה על הדרום – הפלסטינים קוראים לזה "שוברים שתיקה". כמו כל אישה מוכה, הם שברו שתיקה, ועכשיו הם יחטפו פעמיים.

* ההשתלטות על KLOS C – מסתבר שההישג הכי גדול, מתחלק בין כל כך הרבה גורמים שמרגישים שזה הישג קטן. מי לקח קרדיט על המבצע? השייטת (שבאמת עשו אותו), הצבא (שאחראי על השייטת), הרמטכ"ל (שאחראי על הצבא), שר הביטחון יעלון ורה"מ נתניהו (שאחראים על הרמטכל), האמריקאים (שאחראים על הכסף של משרד הביטחון) וכמובן, איך אפשר בלי – החרדים (שהתפללו כל כך חזק שאלוהים הקשיב, ואלוהים כידוע לכולם אחראי על הכל, אפילו על ליברמן!)

* שביתת הדואר – הנשק של כל עובד מאוגד במדינת ישראל. עובדי חברות ממשלתיות, המתפקדות כנותנות שירות שירות לציבור בישראל (וכמונופולים!), מרשים לעצמם לשבות בגלל כל תכנית הבראה. שמישהו יפריט אותם כבר! אולי נשלם יותר, אבל לפחות הוועד לא יתפוס מדינה שלמה בביצים.

* המכס והסמרטפונים – המכס החליט לפני כמה חודשים שיש יותר מדי סמארטפונים שמגיעים לישראל. בדיקה העלתה שהמחירים הרשומים על האריזה שגויים, בעיקר בגלל שהמוכרים הסיניים מנסים להתחמק ממס המכירה בסין. מה עשו במכס? חכמים שכמותם! כפל או שילוש המע"מ והמיסים. העיקר שיש לנו שוק חופשי.
===============

ספורט –

* רובן ראיוס דואג לסיים קריירה של שחקן על ידי שבר כואב במיוחד – גליץ' מסוכן שנגמר בפציעה קשה לשחקן. בכוונה? לא בכוונה? זה לא משנה. דברים כאלה לא אמורים לקרות בספורט. למי שלא ראה: http://www.one.co.il/Article/230588.html

*ובהיפוך גמור – ארון האנט, שחקנה של ורדר ברמן, נפל בתוך הרחבה והשופט שרק פנדל. הכל טוב ויפה עד כאן, אבל הבחור קם, הלך לשופט וביקש לבטל את הפנדל. אומנם זה רחוק מהעין ובגרמניה, אבל זה אחד הרגעים היפים שלי השנה בספורט (תודה לאורי בכור על התזכורת). למי שלא ראה – https://www.youtube.com/watch?v=6TPjx1DMaEw

* באר שבע במרחק נקודה ממכבי תל אביב – הסינדרלה הקטנה מהדרום עושה מה שאמרו שתעשה לפני ארבע שנים. חג חמישי תמיד בעד האנדרדוג, אז יאללה באר שבע!

* בקרוב – אסור לעשן באיצטדיוני כדורגל – בבתי החולים נמסר כי יתגברו משמרות בשעות משחקים לטיפול בפקחים הרבים שצפויים להגיע. .
===============

וקטנות על אבהות –

* מצאתי שימוש לטרנד הנלוז של קריוקי! בזמן שאישתי מעבירה עם עידן חופשת לידה שלמה ומעסיקה אותו יום יום, אני קיבלתי להעסיק אותו שעתיים ונאבדתי. גברים – תעריכו את האישה. נשים – תעזרו לגברים ללמוד. אצלי מה שעובד כרגע זה מחרוזת קריוקי עם מילים של שירי ילדות. סוף סוף יש תועלת לטרנד הנלוז הזה!.

* כל פעם אני אומר את זה, וכל פעם זה מרגיש לי אפילו יותר טוב – כשהילד שלך מחייך אצלך, גם אחרי 3.5 שעות שינה גרועה, היום מתחיל הרבה יותר טוב!

* השבוע בפרלמנט האבות של XNET בחרנו לכתוב על השקרים שאנחנו מספרים לילדים. אז התחלתי מלהתנגד: אני? משקר לילד שלי? בחיים לא! המשכתי בהדחקה: "אל תדאג מתוק שלי, העולם יפה, לא צריך לבכות", ובסוף עברתי להפנמה: "אני משקר. ואני יודע שאני משקר". אז בואו פשוט נהיה כנים, נשקר, ונוותר על רגשות האשם. רוצים לקרוא את הפוסט המלא? כנסו לפה: http://bit.ly/Lie2kids

נשלח ב חג חמישי שמח! עם התגית: , , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: