חג חמישי שמח – 23-1-2014

חג חמישי שמח ויום נהדר לכולם!

ונתחיל בעובדה מעניינת – הידעתם שב23 לינואר, 1953, ירושלים הוכרזה כבירת ישראל על ידי כנסת ישראל?וב- 23 לינואר 1899 הוקמה הרפובליקה הראשונה של הפיליפינים. מה הקשר אתם שואלים? בכנסת גם הוכרז שנשיאת איגוד הפיליפינים הישראלי (להלן רוז פוסטאנס) תקבל אשרת עבודה ותוכל לשיר!

שבוע טראומתי היה לנו –
* פיצוץ הגז (שעוד ידובר עליו רבות – בעיקר בגלל שהמשטרה והתקשורת הזדרזו לשפוט טכנאי גז שכנראה לא היה לו קשר לאירוע)
* הרעלת המשפחה בירושלים (לא יודע מה איתכם, אם אני עושה הדברה זו רק הדברה אורגנית. מעדיף לגדל חרג'וקים כחיות מחמד מאשר למות מרעל)
* הילדה שנפלה בגן שעשועים ומתה (האמא אומרת שילד דחף אותה. יכול להיות. מצד שני, איך קורה שילדה בת 10 חודשים נותרת ללא השגחה כך שילד יכול לדחוף אותה?).

—– קשה כל הסיפור. —–

* בתקשורת העולמית פורסמו "הוכחות וראיות לפשעי מלחמה בסוריה". בוקר טוב עולם (יש בר סורים באגם)!!! יש רגעים שצריך לשמור. שנה וחצי אחרי תחילתה, שבוע לפני תחילת שיחות הרגעה, ונזכרים שיש עדויות! בוא נראה – פצועים סורים על הגדרות של ישראל – לא נחשב כהוכחות. שימוש בחומר לחימה כימי – לא נחשב כפשע מלחמה כי אין הוכחה מי השתמש בו. הפגזת ערים שלמות בארטילריה – זה קורה בכל המדינות. שמעתי שלא מזמן אנגליה הפציצה את לונדון עקב התפרעויות.

* באוקראינה העניינים מתחממים – מפגינים נגד הנשיא שמונע הצטרפות לאיחוד האירופי. הנשיא הוא בובה של פוטין, המפגינים הם אוקראינים זועמים (וכנראה שיכורים. בכל זאת אוקראינים) ובאמצע – תוהו ובוהו. באוקראינה טוענים שהמחאה היא בעצם מהפכה. לכו הביתה אוקראינה, אתם שיכורים!

* בעולם הבידור – תדהמה. יעל אבקסיס והבעל העשיר החליטו על פרידה. כמו שאישתי אמרה לי "אם היית כזה עשיר, הייתי נשארת לגור איתך למרות שהתגרשנו. יש מספיק חדרים בבית". נחשו מה הם עשו? נשארים לגור יחד באחוזה ברשפון. אפילו יעל אבקסיס היא אישה נורמלית (בערך).

קצרים על תרבות וספורט:
* מתמודדת בהפקת מאסטר שף נחקרת בחשד שהסיפור שלה שקרי. היא טוענת שהתעוורה בפיגוע ואושפזה 17 חודשים. תל השומר טוען אחרת. עזבו את השאלה איך הגיע התיק הרפואי שלה לידי הציבור, הסיפור העיקרי זה שבהפקת מאסטר שף שקידשה את הסיפור האישי על פני הבישול (מה? אתה נרקומן משוקם עם יד כרותה שמעולם לא הכין חביתה? הנה לך סינר!) חוטפים בומרנג שבו מתמודדת לכאורה הפריזה בסיפור שלה כדי לגעת ללב שלהם.
* חנטל האישה והציצים עולה שוב לכותרות. לא יודעים מי זאת? זכיתם בעוד 4 נקודות אייקיו. הפעם אושיית האינטרנט והאינסטגרם (שמפורסמת בזכות תמונות חושפניות מדי) גנבה סיפור מילדה בת 4. לא רק זה, היא דאגה לצטט כמעט מילה במילה. כן, היא הייתה חולה בסרטן, אבל גם היתה חלולה מדי מכדי לספר את הסיפור האישי שלה. איכס.
* מחליק על הקרח עשה תנועה וגרם לפסילת כל הנבחרת שלו. ואני חשבתי שהאירופאים מתורבתים.

ולמדור האהוב – כמה קטנות על אבהות:
* השבוע הילד התחיל לצחוק. את כמות השטויות שדיברתי כדי להצחיק אותו במהלך השבוע האחרון לא דיברתי כל חיי. באמת. זה הגיע לרמה שאישתי כבר מסתובבת עם אטמי אזניים בבית (אבל עם המצלמה שלופה למקרה שהוא יחייך, יצחק או סתם יעשה שטות)

* להורים יש יכולת מופלאה להמציא פיענוחים למה שקורה עם הילד. הילד בוהה באוויר = הוא נורא מתעניין בתמונה על הקיר. הילד תופס בובה ומנענע אותה = תראו כמה הוא אוהב את הבובה. הילד מפליץ כמו מטורף = הוא פשוט רוצה להיות דומה לאבא.

* מסתבר שהילד יגדל להיות רס"ר. חסר רק שפם ודרגות. השבוע ביקשנו ממנו 10 דקות כדי שנספיק לאכול. כשהוא התחיל לרטון ולהתעצבן, ביקשנו הארכה של 5 דקות. לקבלת המפקד הבית יעבור לדום.

* כמות הבגדים שיש להלביש את הילד עומדת ביחס הפוך לגיל שלו. כל כך התכוננו לחודש הראשון, שבחודש השני האוברולים שלו צמודים עליו כאילו הוא רקדן בלט. צריך להמציא מנוי לביגוד תינוקות שכל חודש שולחים לך חבילת בגדים בגודל המתאים.

* הנה מה שאני מת לעשות לכל מי שמציץ לתוך העגלה (כולם!!!). מסתבר שלא מספיק שבהריון כל עובר אורח וזר ברחוב חייבים להעיר, להמליץ, להגיד משהו, כשאתה עם עגלה הם גם חייבים להסתכל פנימה! חמסה חמסה חמסה.

ובנימה אופטימית זו, שיהיה חג חמישי שמח!

ולפוסט המקורי:

נשלח ב חג חמישי שמח!
%d בלוגרים אהבו את זה: