חג חמישי שמח – 30-1-2014

והפעם במדור חג חמישי שמח – ספיישל ביבי נתניהו!
* ביבי נתניהו מציע למתנחלים לגור תחת שלטון פלסטיני – והאמת, אולי זה לא רעיון כל כך רע. המתנחלים ישמרו על האדמות, לישראל יהיה קצת שקט, ובאיזשהו שלב המלחמה על מדינת ישראל תהפוך שוב לגוג ומגוג.
* נפתלי בנט מגיב לדברי נתניהו, יוצא גבר גבר, וטס לפולין (בורח כמו כל גבר שיצא גבר מול אישתו). נתניהו מצידו מוציא לבנט מכתב פיטורים, שולח אותו לחדר "לחשוב על מעשיו, וזוכה להתנצלות מבנט אחרי 24 שעות. להיות בממשלה זה כזה תפקיד של בוגרים!
* הבן של נתניהו יוצא עם נורבגית גויה! אוי לנו ולנשמותינו על ההתבוללות.הרי כולנו יודעים שבסוף שרה כמו כל אמא פולניה טובה תרצה בחורה יהודיה מבית טוב. הי רגע, אם הנורבגית תכיר את שרה – אין יותר התבוללות. מצאנו פתרון!

אקטואליה – הפרשות והכותרות:
* פרשת הרב – ניצב (שנון השם של הפרשה הזו) ממשיכה להסתעף. בסוף כמו כל פרשה שעלתה לכותרות, זה יגמר בעסקת טיעון מקלה במיוחד.
* ואם כבר עסקת טיעון מקלה – לפני חודשיים אמרתי שפרשת אייל תיגמר בכך שימצאו שעיר לעזאזל ושאייל גולן לא יואשם בכלום. אז אמנם כלום לא סגור עדיין, אבל זה בהחלט בדרך לשם.
* ואם כבר אייל גולן – ההסתבכות אתמול עם המכס פשוט לא ברורה – ממתי מוכסים רודפים אחרי אדם כדי להחזיר אותו מהאוטו לבדיקה חוזרת?!?! היה מקום לוותר על כל הדרמה.
* הוט מעלה שוב את המחירים. אני עוד בודק אלטרנטיבות, אבל ברגע שאני אמצא אחת טובה – הוט ויס לא יראו יותר את הכסף שלי! זו בדיחה עצובה שהכל היום נמצא באינטרנט (אפילו סדרות המקור של הוט) ועדיין הוט ויס מרשות לעצמן לגבות סכומי עתק.

תרבות ורכילות –
* למה להחזיר את אקסטרים מייקאובר? תכנית נוראית, שתחת המגבלות בארץ אי אפשר באמת לרגש, והיא פשוט נראית כמו עוד תכנית שיפוצים?
* תכנית מבית היוצר של נאור ציון עלתה למסך השבוע – "העממיות". האמת, צחקתי קצת עד שהבנתי שכל שני משפטים בסדרה גורמים לי לאבד לפחות נקודת אייקיו אחת. סדרה עם כתיבה ממש לא משהו, בדיחות מיושנות, בתכלס – צ'יעמום. הדבר היחיד שטוב בסדרה – מרוב שהיא גזענית מותר לה לצחוק על הגזענות שלה, שגם זה משהו.

צחוקים – כי הייתי חייב:
* עובדת מקדונלדס חשודה שסחרה בהרואין. השיטה – לקוחות היו מגיעים לדרייב אין, ומבקשים לקנות "צעצוע". ההזמנה שלהם הייתה יוצאת בתוך אריזה של ארוחת ילדים. אני אומר לכם, הילדים של היום! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4481713,00.html
* לורנס פישבורן חוזר לתפקיד מורפיאוס מהסרט המטריקס, ומדבר על מכוניות יוקרה. ואז שר אופרה אבל זה כבר סיפור אחר. http://youtu.be/Ob-wn52Dkmk

בקיצור, חג חמישי שמח!
* קרדיט תמונה – חדשות ערוץ 2

נשלח ב חג חמישי שמח! עם התגית: , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: