כמה קטנות על אבהות – 3

"כמה קטנות על אבהות" הוא מדור הומוריסטי שהחל כדרך לעדכן את המשפחה והחברים על מה שעובר עלינו מאז לידת הבן הבכור שלנו. המדור הינו סאטירי ומלא הומור – אין לקחת אותו ברצינות או לייחס לו חשיבות כלשהי מלבד לצחוק קצת על עצמי ועל חוויית האבהות. אז – כמה קטנות על אבהות:

  • השבוע הילד התחיל לצחוק. את כמות השטויות שדיברתי כדי להצחיק אותו במהלך השבוע האחרון לא דיברתי כל חיי. באמת. זה הגיע לרמה שאישתי כבר מסתובבת עם אטמי אזניים בבית (אבל עם המצלמה שלופה למקרה שהוא יחייך, יצחק או סתם יעשה שטות)
  • להורים יש יכולת מופלאה להמציא פיענוחים למה שקורה עם הילד. הילד בוהה באוויר = הוא נורא מתעניין בתמונה על הקיר. הילד תופס בובה ומנענע אותה = תראו כמה הוא אוהב את הבובה. הילד מפליץ כמו מטורף = הוא פשוט רוצה להיות דומה לאבא.
  • מסתבר שהילד יגדל להיות רס"ר. חסר רק שפם ודרגות. השבוע ביקשנו ממנו 10 דקות כדי שנספיק לאכול. כשהוא התחיל לרטון ולהתעצבן, ביקשנו הארכה של 5 דקות. לקבלת המפקד הבית יעבור לדום.
  • כמות הבגדים שיש להלביש את הילד עומדת ביחס הפוך לגיל שלו. כל כך התכוננו לחודש הראשון, שבחודש השני האוברולים שלו צמודים עליו כאילו הוא רקדן בלט. צריך להמציא מנוי לביגוד תינוקות שכל חודש שולחים לך חבילת בגדים בגודל המתאים.
  • הנה מה שאני מת לעשות לכל מי שמציץ לתוך העגלה (כולם!!!). מסתבר שלא מספיק שבהריון כל עובר אורח וזר ברחוב חייבים להעיר, להמליץ, להגיד משהו, כשאתה עם עגלה הם גם חייבים להסתכל פנימה! חמסה חמסה חמסה.
    http://youtu.be/PUKMUZ4tlJg

אהבתם? יש לכם קטנות משלכם? מוזמנים לחלוק איתנו בתגובות!

נשלח ב כמה קטנות על אבהות עם התגית: , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: