חג חמישי שמח 20/2/2014

חג חמישי שמח! והיום, סיכום שבוע קצר וקולע:

  • בשבת האחרונה היתה התנקשות במרכז תל אביב – מול מתחם התחנה. אני מוכן להמר שמי שהתקשר למשטרה היו מטיילים מחוץ לת אביב. לתל אביבים לא מספיק אכפת ("מה?ירו במישהו? עזוב אותך, אתה יודע איזה יובש יש?! יש'ך משהו לעשן?")
  • מפכ"ל המשטרה מתלונן שכולם מפנים אצבע מאשימה על גל החיסולים האחרון. הוא האשים את העבריינים, את הממשלה, ואת האזרחים. העבריינים מבצעים את תפקידם – הורגים זה את זה כדי לעשות כסף. הממשלה? נותנת למשטרה סמכויות נרחבות. האזרחים? עסוקים בלדווח למשטרה. והמשטרה? היא כנראה עסוקה בלהאשים את כל השאר.
  • באוקראינה יש מהומות אלימות נגד השלטון. מההיכרות שלי עם אוקראינים, או שלקחו להם את הוודקה או את הבשר. יכול להיות את שניהם. מה שבטוח, השלטון שם יתחלף לפני השלטון בסוריה.

חמישי ספורטיבי –

  • ליגת האלופות חזרה! איזה כיף. מצד שני, תסתכלו למטה ב"קטנות על אבהות". לראות משחק? פחחחחח. הצחקתם את עידן.
  • אולימפיאדת החורף – אחרי שנגמרה אליפות הקרלינג (ספורט מרתק למי שלא מכיר) זה כבר לא מעניין. בכלל אולימפיאדת חורף זה לא ממש מעניין. אולי זה מעניין את מי שיש לו חורף.

אחת קצרה על טלויזיה –

בקרוב עולה תכנית בהנחיית איתי תורג'מן שנקראת "זוג מנצח VIP". מי נמצא שם? דנה רון, רון קופמן, עופר טלקר וג'ניפר סנוקל (איזה כיף זה להגיד סנוקל!! תנסו!) ועוד. ואני שואל: באמת?!?!

ואם אתם מחפשים את כמה קטנות על אבהות – זה פה

נשלח ב חג חמישי שמח! עם התגית: , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: