כמה קטנות על אבהות – 5

"כמה קטנות על אבהות" הוא מדור הומוריסטי שהחל כדרך לעדכן את המשפחה והחברים על מה שעובר עלינו מאז לידת הבן הבכור שלנו. המדור הינו סאטירי ומלא הומור – אין לקחת אותו ברצינות או לייחס לו חשיבות כלשהי מלבד לצחוק קצת על עצמי ועל חוויית האבהות.

אז – כמה קטנות על אבהות:

  • האמת, שהשבוע לא קרה יותר מדי. מצד שני, כשהילד בן חודשיים וחצי, שבוע זה 10% מהחיים שלו! קצת מכניס לפרופורציות. מה אתם עשיתם ב10% מהחיים שלכם?
  • כל יום עידן לומד טריק חדש. השבוע למשל הוא למד איך לגרום לאבא שלו להחליף חולצה (פשוט לפלוט עליו), איך לשמח את אמא (לצחוק כשהיא אומרת אמא, ולעשות פרצוף עצוב כשהיא אומרת אבא), והכי חשוב – איך לתת להורים שלו לישון קצת. פתאום, הפרש של 5 שעות בין האכלות זה נצח כל כך מהנה!
  • השבוע במקרה שמנו את עידן עם זווית שהוא יכול לראות טלוויזיה מהמזרון שלו. איזו טעות! העיניים שלו ננעלו על הטלוויזיה, והצוואר כמעט נשבר לו כששינינו לו את המקום. המלצה שלי – אל תתחילו עם טלוויזיה עד שהוא בן 25 לפחות.
  • ואם כבר טלוויזיה – מי מכם שלא ראה מימיו "לולי", "בייבי", וכל שאר הערוצים האלה – החווייה משנה חיים. כבר לא צריך לאמץ את העיניים – הכל שם זה דמויות ענקיות וצבעוניות. פלא שאחרי זה ההורים של הילד משעממים אותו? פלא שאחרי זה ספר זה דבר משעמם? אני יודע שלפחות מבחינתי – אני אנסה להרחיק אותו כמה שיותר מהטלוויזיה וממכשירים עם מסך. האם אני אצליח? רק הזמן יגיד.

אהבתם? יש לכם קטנות משלכם? מוזמנים לחלוק איתנו בתגובות!

נשלח ב כמה קטנות על אבהות עם התגית: ,
%d בלוגרים אהבו את זה: