חג חמישי שמח 6/2/2014

בוקר טוב וחג חמישי שמח לכולם!

השבוע אנחנו עם עומס של פרשיות ורובן עוסקות, איך לא, בסקס! סתם. הרוב עוסקות בתרבות ורכילות, ובעיקר במוסר לקוי של האנשים שלקחו חלקבפרשיות. אם שכחתי פרשיה, אני מתנצל בפני הנאשמים.

* קודם כל, נתחיל מהפרשה המרכזית של השבוע – אייל גולן ופרשיית "משחקי חברה" (מת לפגוש את הבנאדם שאחראי לתת שמות לפרשיות במשטרה!). אז אחרי שהוא הכחיש, הודה, נחקר, נעצר, שוחרר, הואשם, האשים, הפליל, והכחיש שוב – הוא החליט להוציא מכתב למעריציו. עיקר המכתב – בסה"כ רציתי אבא! פלא שהפכו אותו למרקו? באורח פלא, יום אחרי המכתב – בוטל כתב האישום נגד אייל גולן (מחוסר ראיות, לא מחוסר אשמה). כתב האישום נגד אבא שלו עדיין קיים. אתם רק תזכרו מי אמר לכם ראשון שבפרשה הזו ימצאו שעיר לעזאזל והוא יאכל אותה…..

רק רציתי את אבא

רק רציתי את אבא

* בפוליטיקה היה מאד מעניין השבוע – אחרי שביבי נכנס לעימות עם בנט שבוע שעבר, השבוע ביבי וקארי משחקים בפיפי וקאקי. אני מתחיל לראות מוטיב חוזר בפרשיות האלה (שרה נתניהו?). אבל ברצינות – זה מתחיל להרגיש כמו ילדות בכיה ג' שמרכלות מאחורי הגב אבל בקול מספיק חזק שמי שצריך ישמע. ואני אומר – יאללה מכות יאללה! או, לחילופין, לפתור את זה כמו גברים אמיתיים ולעשות תחרות בישול. יש לפחות שני פורמטים של תכניות שישמחו לעשות ספיישל.

* ורק בקצרה – לצערנו חייל נהרג מאש כוחותינו באמצע מארב. הקטע העצוב באמת זה שכנראה ניתן היה למנוע את התקרית אם רק היו נשמרים נהלים. אז תזכרו שלא רק בצבא – יש נהלים של בטיחות וזהירות. תהיו חכמים וזהירים! בנהיגה, בדרכים, בעבודה – better safe than sorry.

* אריאל זילבר היה אמור לקבל פרס מפעל חיים מאקו"ם. אחינועם ניני הייתה אמורה לקבל את זה שהוא אומן ענק. במקום זאת, קיבלנו פיאסקו של פוליטיקה שמערבת אמנות ומוזיקה, וחבל. למי שלא יודע – אריאל זילבר היה אמור לבל פרס מפעל חיים, ואחינועם ניני התבטאה נגד ההחלטה עקב דעותיו האישיות והפוליטיות של האיש. אקו"ם, בתורה, משנה את הגדרת הפרס ל"פרס על תרומה למוזיקה". לא ניכנס לאיזו מהדעות נכונות, אבל מה שכן אפשר להגיד – אחינועם ניני מול אריאל זילבר בקרב אימתני, והמפסידה העיקרית היא אקו"ם.
————————————————————

קצת רכילות – כי חייבים!

* קלינטון שוב מסתבך – הפעם מעיד שחקן הוליוודי שקלינטון התחיל (וכנראה הצליח) עם אליזבת הארלי. אחת השחקניות הסקסיות בקולנוע, כנראה נפלה בקסמיו של הנשיא. שני דברים ברורים מהפרשה הזו – 1.ההכחשה של הארלי יותר אמינה מההכחשה של קלינטון 2. בבית של ביל והילארי יש כרגע המון מתח. רק שלא יגלו עוד שמלה עם כתם.

* מי מכם שעוקב אחרי הקרדשיאנס (נשבע שאני לא, אישתי כן) שמע השבוע שברוס ג'נר (האבא החורג של קים קרדשיאן ואחיותיה) עומד להפוך לאישה. ספורטאי אולימפי לשעבר, החליט להפוך לאישה. אין ספק, כמה שנים עם המשפחה הזו וכל אחד היה מאבד את שפיותו.
———————————————————-

ספורט? טוב נו…

* סופרבול XLVIII (שזה 48 בעברית) נערך השבוע. דנבר ברונקוס הפסידו (בצורה מחפירה) לסיאטל סיהוקס. האמריקאים האלה יודעים לחגוג, ולנו זה רק משאיר לקנא. מצד שני, כשלכל קבוצה יש 53 שחקנים, לא כולל צוות מקצועי, כל חגיגה קטנה היא מסיבה ענקית!

* דיוויד בקהאם מקים קבוצת כדורגל חדשה במיאמי – יותר משהוא מתעניין בלהקים קבוצת כדורגל, נראה שזו הדרך הקצרה לאזרחות אמריקאית, או לפחות לשלום בית עם אישתו שלא מוכנה לחזור לאנגליה.

בקיצור, שיהיה לנו חג חמישי שמח, סופש מהנה, ושתזכו לנוח בשבת

קרדיט תמונה: @matan gevald kidroni
https://www.facebook.com/matankidrony

נשלח ב חג חמישי שמח! עם התגית: , , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: