הכירו את הפרלמנט

בדיקת אבהוּת – פרלמנט האבות של XNET

הכירו את הפרלמנט

בדיקת אבהות: קבוצת פרלמנט האבות המתוקשר הראשונה בישראל הינה חלק ממיזם משותף של ערוץ המשפחה של Xnet  מורכבת מאבות-בלוגרים מהשורה הראשונה, שהתקבצו יחדיו בכדי להשמיע אחת ולתמיד, בקול רם, את הטון האבהי. הקבוצה תעסוק בנושאים שונים הסובבים את עולם ההורות בכלל והאבהות בפרט.

חברי הפרלמנט

עמרי אימבר חלפין: בעל לאחת, אבא לשלושה, מתוכם שניים תאומים ואחד מגניב לגמרי (גם השניים האחרים מגניבים לגמרי, רק אומר). בעלים של חברת "קטנטנים תוכניות העשרה" וכותב את הבלוג  אב השעה ב-Xnet.

עומר להט – על כוס קפה: בן 32, אבא, בעל, חבר ומאהב פולני. חתן פרס ישראל בציניות, זוכה פרס מפעל חיים בקיטורים.

יובל אדם – קופסת הסבון:  בן 37. נשוי לאורלי, אבא ליואב ויעל. מאפיין משחקים לפייסבוק ביום, מחליף חיתולים ומכין בקבוקים בלילה, אבל אבא 24/7.

דוד שמעון – אבא סבבה:  גר בבנימינה, נשוי ואב לבן ובת. עובד בחברת הייטק. לומד כל הזמן. מנסה לשלב בהצלחה בין הכל.

גיל קדרון – תשאלי את אבא: אבא של אריאל, גרוש טרי, חי בפלורנטין. אוהב במיוחד את שני, רביעי וכל סוף שבוע שני.

אסף רותם – תשאלי את אבא 2: בזוגיות, אבא לאלונה. משלב באופן אידיאלי בין אבהוּת לבין עצמאות, בכך שבכל פעם שאני נכשל באחד, אני מאשים את האחר.

כפיר לב סיני – מדברים אבהוּת: נשוי לאשתי, אבא לשלושת ילדיי, עובד בחברת מידרג בניהול הצוות העסקי.

אליסף יעקב – אבא בלאגן: בן 26, נשוי למורן ואבא לנויה המדהימה. מאמין שאופטימיות זה הפתרון לכל דבר (וכסף וקשרים ומראה טוב, אבל בואו נישאר עם אופטימיות, כי זה דבר שיש לי).

טל חן – dadmen: פרסומאי, נשוי לשירי ואבא לרועי. עובד על תואר שני בתרבות הילד והנוער, מדי יום עושה אתהקומיוטינג ברכבת ממודיעין לתל אביב, עם הרבה זמן למחשבות בדרך.

ינון רטיג – אבא'שך ערומכו: נשוי למיטל, אבא לעומרי, מעצב תעשייתי למשרד וחוזר בערב לבית ביפו.

אשר יזדי – אבאושיק: אבא לליהי, נשוי למאיה, גר בירושלים ועובד ברמת גן. משתדל להישאר שפוי ולפעמים זה אפילו עובד לו.

ברק שטרית – אבא בא, רק רגע: בן 32 מנס ציונה, נשוי באושר לשני, אבא טרי לעידן. בבוקר איש שיווק ומכירות, בצהרים עצמאי בייעוץ אסטרטגי ועסקי לעסקים קטנים, בערב איש משפחה ובלילה מנסה להשתלט על העולם.

גבריאל ויינמן – אבא של אורי יודע על מה הוא מדבר: אבא של אורי ובן זוג של יעל, דבר שמפליא אותו בכל בוקר מחדש. בן 36, מאמן אישי לחיים, מומחה לכלכלת המשפחה ומהנדס מערכת בתעשייה האווירית.

נשלח ב בדיקת אבהות - פרלמנט האבות של Xnet
%d בלוגרים אהבו את זה: