סרטי הקיץ שתרצו לראות עם הילדים (או לבד :)

האביב, או כמו שקוראים לו בארץ: השלושה ימים האלו בסוף החורף שאתה יכול ללכת בחוץ בלי להזיע, כבר כאן. כרגיל, הוא מביא איתו את הבלוקבאסטרים של הקולנוע. בחודשים הקרובים יגיעו למסכים סרטי הקיץ שיגרמו לכם להחליף לילדים את המצעים. לא, לא כי יברח להם מרוב התרגשות, כי מרצ'נדייז.


* פוסט אורח של אורר לבו- בעל הבלוג "ניילון נצמד" *

את מרבית הסרטים אפשר ללכת לראות גם בלי הילדים ואני בהחלט לא מתכוון לקחת אותם כדי שלא יפריעו לי(בייחוד לנוקמים 2). בכל מקרה, ההנאה מובטחת!

הנוקמים: עידן אולטרון. על המסכים ב-23.4.15

ראשית, למרות שזהו סרט המשך, יש לציין שהוא לא ההמשך לסרט הנוקמים הקודם, אלא לכל סרטי מארבל שיצאו מאז. מצד שני, ממש לא חייבים לראות את כולם או חלקם לפני הסרט הנוכחי. כל אחד מהסרטים עומד בפני עצמו. הגיבורים שלנו הם איירון מן, קפטן אמריקה, ההאלק, ת'ור וגם כל שאר החבר'ה שלא קיבלו סרטים משל עצמם. אם אתם עוד לא מכירים אותם יש אחת משתי אפשרויות – הילדים קטנים מדי או שגרתם על מאדים ב-10 שנים האחרונות.

all rights belong to Marvel Studios – http://marvel.com/images/gallery/movie/193/images_from_avengers_age_of_ultron#23-981085

הפעם הם צריכים להתמודד מול אולטרון, שהוא סוג של תוכנה תבונית בתוך גוף של רובוט כל יכול. הנבל הפעם גם מתוגבר בתאומים בעלי כוחות העל סקרלט וויצ' וקוויקסילבר (אבל אסור להזכיר שהם מוטאנטים. או הילדים של מגנטו מהאקסמן. עניין של זכויות הפצה. אז ששששששש). מעבר לאקשן המופרע שילך שם אתם יכולים לסמוך על ג'וס ווידון שלא יוותר על מנת הצחוק (בסרט הקודם ההאלק היה אחראי על רוב האתנחות הקומיות, נראה מה יהיה עכשיו). הסרט מתעתד לשבור כל קופה אפשרית ולפי הטריילר(ים) מסתמן כהצלחה.

למי זה מתאים: גילאים 8-9 (תלוי ברמת האלימות שאתם מרשים להם לצפות בה. מצד שני, רוב האלימות היא נגד רובוטים ודם ניגר לא יהיה) ועד לגיל שבו העלילה מתחילה להיות חשובה מכדי להיות מדע בדיוני.

B.O.O. – המחלקה למבצעים מעולם אחר – יוצא בתחילת יוני

זהו סרט מצויר המספר על קורות סוכנות ממשלתית סודית ביותר שמטרתה להגן על בני האדם מפני רוחות רפאים. הם פועלים מתחת לראדר והעובדה שסוכניה הם רוחות רפאים בוודאי עוזרת להם בביצוע משימתם. מומלץ לילדים שנוטים לפחד מדברים שכאלה. גם ילמדו איך מתמודדים מול רוחות רפאים ואולי אפילו יאמצו רוח רפאים "טובה" לשימושם. בגרסה המקורית מליסה מקארת'י, ביל מאריי וסת' רוגן מדובבים, אני לא יודע מי ידבב בעברית, אבל מצחיק זה בטוח יהיה.

All rights reserved – Dreamworks Studios

למי זה מתאים: גילאים 5 (הגיל בו הם מתחילים לפחד מדברים לא הגיוניים כמו מפלצות, שדים, רוחות רפאים וברווזים שצופים בהם (אנטידאפוביה, למי שלא ידע)) ועד לגיל שבו לא מתביישים להיכנס לסרט מצוייר בקולנוע.

עולם היורה – Jurassic World. יוצא לאקרנים ב12.6

ההמשך המדובר של פארק היורה. כריס פראט (הזכור לטובה מ"שומרי הגלקסיה") הוא אחד העובדים בפארק היורה, פארק דינוזאורים שאשכרה עובד (בניגוד לתחזיות הנוראיות של ג'ף גולדבלום בסרט הראשון בסדרה). הבעיה היא שאחרי עשר שנים מספר המבקרים צונח והפארק מאבד מקסמו. בעלי הפארק מחליטים להביא אטרקציה חדשה. כמו שאתם יכולים לנחש, משם הכל מסתבך, בדיוק כמו בתחזיות של ג'ף גולדבלום מהסרט הראשון בסדרה. הגימיק הפעם הוא שיש גם דינוזאורים טובים. אם הילדים שלכם מדקלמים זני דינוזאורים מתוך שינה, כנראה שתהיו חייבים לקחת אותם לראות את הסרט.

All rights reserved – Universal Studios

למי זה מתאים: גילאים 10 (אלא אם הילד שלכם פנאט דינוזאורים ואז גם 5 יתפוס, אבל זה נראה לי קצת מפחיד) ועד לגיל שבו אתם עדיין חולמים להיות סם ניל עם כובע אינדיאנה ג'ונס.

"הקול בראש" – Inside Out – יוצא ב 19.6

גיבורי הסרט הן דמויות בתוך ראשה של נערה צעירה וכל אחת מהן מייצגת תכונה אחרת. מסתבר שלכולנו יש כאלו דמויות ויהיה ממש מצחיק לראות איך הן מפעילות את גיבורת הסרט, הוריה ובעצם, גם אותנו. תסמנו לכם ביומן, כי זה יהיה ממש כיף. יש מצב שהסרט יצחיק אתכם יותר מאשר את הילדים.

לדעתי כולם יהיו חייבים לראות את הסרט הזה, ללא קשר לגילם. כמו טיפול פסיכולוגי, רק הרבה יותר זול. לוותיקים שבינינו ודאי יבליח זכרון מ"בראש של הרמן" המיתולוגית. יש לי הרגשה שזה יהיה הרבה יותר טוב.
למי זה מתאים: לכל מי שצריך פסיכולוג. וגם למי שלא. ובכל גיל שמסוגל לשבת על הכיסא יותר משעה.

כל אחד מהסרטים הנ"ל (וכולם ביחד) יהיו תירוץ נהדר לברוח מהחום של הקיץ אל המזגן הקריר שבקולנוע ואפילו ליהנות לא מעט.

בונוס: הילדים יהיו בשקט לשעה-שעתיים.
חסרון: כשתצאו מהקולנוע הם יהיו מפוצצים בסוכר וידרשו להמחיז את הסרט שהרגע ראיתם. יש מצב שפארק היורה יגרום להם לנשוך עוברים ושבים. אולי תביאו מחסום פה.
או ניילון נצמד.

הפוסט נכתב על ידי אור לבו. אורר לבו הוא כותב, סופר ומאמין אדוק בחינוך באמצעות ניילון נצמד. ככה גם קוראים לבלוג שלו (תלחצו פה לבלוג: ניילון נצמד). בבלוג תמצאו הרבה פוסטים על אבהות, זוגיות ומשפחתיות (כמעט מתפקדת) והמון המון ידע על סרטים (ומדי פעם גם ביקורות עליהם). אם יש סרט שאתם לא בטוחים אם ללכת לראות – תשאלו את אור. לרוב הוא לא יענה לכם, אבל זה כי הוא עסוק בלהניף ילדים באוויר (ולנסות לתפוס אותם. לרוב זה עובד).

ואם בא לכם לראות טריילרים לסרטים (אורר לא מאמין בהם, אבל זה הבלוג שלי!):

הנוקמים: עידן אולטרון –

B.O.O. – המחלקה למבצעים מעולם אחר –
עדיין אין טריילר 🙁

עולם היורה –

הקול בראש –

נתראה בקולנוע!

נשלח ב פוסט אורח עם התגית: , , , , , , ,
%d בלוגרים אהבו את זה: